Home/Webdesign/Saatchi & Saatchi lanceerde twee nieuwe campagnes Saatchi & Saatchi lanceerde twee nieuwe campagnes De Universiteit Gent en het Nucleair Forum deden beiden beroep op de kunsten van interactief bureau Saatchi & Saatchi. 2009-03-26Comment “Durf Denken” is al een aantal jaar het credo van de Universiteit Gent. Ook dit jaar vroegen ze Saatchi & Saatchi Brussel om dit credo om te zetten in een creatieve campagne. Tussen 9/3 en 22/3 stond op het Woodrow Wilsonplein in Gent een groot interactief billboard dat iedereen uitnodigde z’n gedachten te SMS-en. Om de paar uur werd een nieuw thema aangesneden.Het Nucleair Forum had aan Saatchi & Saatchi gevraagd een campagne te ontwikkelen die een debat op gang zou brengen over de voor- en nadelen van nucleaire energie. In de campagne werden slogans op de voorgrond gezet die gebruikelijk zijn voor kernenergie. Het Forum nodigt de mensen ook uit op de website die werd ontwikkeld door Saatchi Interactive. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address