Home/Webdesign/Mediamind en de drukke agenda Mediamind en de drukke agenda Mediamind heeft een mooi gevulde portfolio voor de komende maanden. Een greep uit de recent afgewerkte en op stapel staande projecten. 2009-03-10Comment BOSS Paints lanceert Trendcolours 9, met de hulp van Mediamind voor de ontwikkeling van de website. Trendcolours 9 is voor zij die een eigentijdse en tegelijk tijdloze look voor hun interieur zoeken. Mediamind werd ook gekozen door Heineken voor de ontwikkeling van de nieuwe website heinekenequipment.com.Enkele toekomstige projecten voor Mediamind zijn de nieuwe website littleswimmers.be voor wegwerpzwembroekjes, de nieuwe website pullUps.be voor oefenbroekjes van Huggies waarmee kinderen spelenderwijs het verschil tussen droog en nat kunnen leren, een online campagne voor DryNites (absorberende broekjes die `s nachts discreet bescherming bieden) en een online wedstrijd op campina.be. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address