Home/Webdesign/Nightcode geeft Disaronno verjongingskuur Nightcode geeft Disaronno verjongingskuur De Italiaanse likeur Disaronno werkt voortaan samen met site en magazine Nightcode, welbekend in het clubbing wereldje in België. Doel: de perceptie van het merk verjongen bij de doelgroep dynamische en trendy 20-35 jarigen. 2009-03-05Comment Disaronno en Nightcode, uitgave van Net Events Media (Groupe Rossel), organiseren samen een reeks van zes avondjes waarbij bekende vrouwelijke DJ`s (Namissy, Camea, Dana Ruh, ...) achter de draaitafels staan, terwijl de nightclubbers de kans krijgen om de Disaronno Caïpi te leren kennen, een nieuwe cocktail die bedacht werd door Filippo Baldan, de belangrijkste barman van België en mixoloog met een internationale reputatie. De eerstvolgende avonden hebben plaats op 14 maart in La Rocca en op 20 juni in de Mosa Club."Deze samenwerking met Disaronno maakt duidelijk hoe goed wij op de hoogte zijn van de trends in het uitgangsmilieu, onderlijnt Dieter Kraewinkels, Managing Director van Net Events Media. Wij tonen ook dat wij in staat zijn om de adverteerders vernieuwende methoden aan te bieden wanneer zij een jonge en trendy doelgroep willen bereiken op een manier die deze groep echt raakt." Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address