The Reference staat niet stil…

Webagentschap The Reference heeft dit jaar nog niet stilgezeten. Ze wisten een heleboel sites te vernieuwen en andere projecten binnen te halen.

post-image-3

Zo lanceerden ze een nieuwe corporate website voor Bekaert, die meer dan 30 websites wereldwijd vervangt en functioneert als globale toegangspoort. Deze nieuwe website geeft op een transparante en uniforme manier Bekaerts brede productportfolio weer, dat beschikbaar is in 120 landen. Ook voor Unigro vernieuwde het agentschap de webstek. Op de nieuwe website kan iedereen digitaal shoppen om analoge producten zoals huishoudelectro, meubelen, lichaamsverzorgingsproducten e.d. in huis te halen.

Santander Consumer Finance koos The Reference om hen te voorzien van een rebranding van de toenmalige website. Er was speciale aandacht voor het aanzetten van bezoekers tot het aanvragen van leningen, een omgeving opzetten waar snel kan worden ingespeeld op marktevoluties, het verhogen van de brand awareness bij internet gebruikers en het opvolgen en analyseren van bezoekersgedrag.

The Reference wist nog het vertrouwen te winnen van Mobistar voor het mobiele portaal Orange World, Truvo en de Mobile Maps en verder heeft UZ Leuven voor het grafisch concept van The Reference gekozen. Naast het concept werden ook mock-ups gemaakt voor de user–testing.

Back to top button
Close
Close