“Aan de slag in jouw regio” met Regiojobs.be

De Persgroep Publishing lanceert op 17 maart Regiojobs.be. Regiojobs.be heeft de ambitie om dé referentie te worden voor Vlamingen die dicht bij huis een nieuwe job zoeken. Lange files, te hoge verplaatsingskosten en het verlangen naar meer quality time vormen de basis van dit nieuwe concept.

post-image-3

Geert Spapen, Group Manager van de Persgroep Proximity verduidelijkt: “De regionale benadering en de passie voor onze surfer vertaalt zich in een logisch en verfrissend concept.” “Aan de slag in jouw regio” is het unieke basisgegeven van deze website. Werken in eigen streek wordt meer dan ooit belangrijk voor de toekomstige werknemer. Regiojobs.be biedt hiervoor de oplossing”.

Ook het businessmodel naar de adverteerder (de bedrijven en de interimsector) is nieuw en verfrissend. Koen Brusselaers, Business Manager van Regiojobs.be licht toe:  “Aan de adverteerder bieden we een budgetvriendelijk partnership op jaarbasis.  Het jaarbudget wordt gebaseerd op het aantal werknemers van het bedrijf waarbij gebruiksgemak, onbeperkt jobaanbiedingen plaatsen en value for money de fundamenten vormen van het partnership.”

Back to top button
Close
Close