Dreammachine is heel bedrijvig

Het agentschap Dreammachine is niet alleen actief geweest met enkele opdrachten, ook op vlak van human resources vielen er veranderingen te noteren.

post-image-3

Op creatief vlak ontwikkelde Dreammachine voor Dixan (Henkel) een wedstrijd in het creatief zijn met vlekken. De gebruikers van de site maken onder andere kans op een echt t-shirt met het door hen ontworpen design. De website werd door Dreammachine afgelopen zomer al gelanceerd, maar sinds deze week wordt de site nu ook door een campagne via Flair ondersteund.

Eerder deze maand lanceerde Dreammachine voor Persil Nederland (ook Henkel) ook een wedstrijd, rond het thema ‘Cold Power’. Via on-pack communicatie met een unieke code worden de gebruikers naar de website geloodst, waar ze hun code online kunnen valideren. Meer in de b2b-sfeer lanceerde Dreammachine de afgelopen maand de nieuwe website voor ContactCentres.

Daarnaast was er ook beweging op carrièregebied. Deze maand vervoegen 2 nieuwe krachten het Dreammachine-team. Valéry Rougeyres gaat aan de slag als Flash en Actionscript-goeroe. Valéry en Dreammachine werkten al eerder samen voor punctuele opdrachten. Kristof Vander Oost vervoegt het technische team voor versterking van de .Net-expertise. Hij zal intens samenwerken met Nicolas Deloyer die voorheen jarenlang aan projecten werkte bij Microsoft en MSN.

Back to top button
Close
Close