Foreach en BrandNewDay oogsten succes met CM-campagne

Enkele kilootjes afvallen, meer bewegen, wat gezonder eten. Het zijn voornemens die bijna iedereen jaarlijks opnieuw maakt.

post-image-3

Om ervoor te zorgen dat mensen dit jaar hun doelstellingen wel bereiken, ontwikkelden IT-bedrijf Foreach en BrandNewDay de CM-campagne « Kilootje Minder ». Nog geen drie weken na de lancering hebben al meer dan 24.000 deelnemers zich ingeschreven op www.kilootjeminder.be.

Rond deze tijd zijn de meeste goede voornemens overboord gegooid. Om mensen te steunen, motiveren en stimuleren ontwikkelden Foreach en BrandNewDay de Kilootje Minder Coach in opdracht van de Christelijke Mutualiteit. Dat Vlaanderen bereid is inspanningen te leveren, bewijzen de cijfers: voorlopig willen maar liefst 24.569 deelnemers samen 254.517 kilogram afvallen.

Wie zich registreert op deze online gezondheidscoach, kan deelnemen aan drie verschillende programma’s: meer bewegen, evenwichtiger eten en gewicht verliezen. Door enkele simpele vragen te beantwoorden, kan men een dagboek bijhouden en zo via maandrapporten de evolutie bekijken. Deelnemers hebben daarnaast de mogelijkheid dagelijks een tip in hun mailbox te ontvangen. Voor onderlinge steun en motivatie kunnen ze terecht op een forum.

Back to top button
Close
Close