Yuntaa kiest ONE Agency als communicatiebureau

Yuntaa, één van de meest opmerkelijke Belgische start-ups uit 2008, heeft ONE Agency gekozen om haar communicatie te verzorgen. ONE Agency stond in voor de communicatiestrategie van het nieuwe bedrijf en de eerste campagne die daaruit voortvloeit loopt momenteel in de on- en offline media.

post-image-3

Om het grote publiek aan te spreken werd gekozen te focussen op de emotionele waarde die computerbestanden voor ons allemaal kunnen hebben. Niemand wil zijn of haar mooie momenten, onder de vorm van foto`s, muziek, video of welk digitaal medium dan ook, verloren zien gaan. Yuntaa biedt oplossingen om jouw herinneringen veilig te bewaren en zelfs te delen met vrienden en familie.

Het thema van de campagne luidt: "Mooie momenten. Die wil je houden." en loopt zowel in de online als offline kanalen van verschillende media zoals bvb. De Standaard, Het Nieuwsblad en Clickx. Het activatieluik bestaat uit een online wedstrijd, deelnemers hoeven enkel een leuke foto op te laden en enkele vraagjes te beantwoorden. Op die manier kunnen 10 deelnemers hun foto winnen afgedrukt op echt schildersdoek.

Back to top button
Close
Close