Veranderingen bij de Persgroep Advertising

Vlak voor de feestdagen meldt de Persgroep Advertising nog een aantal veranderingen in zijn structuur.

post-image-3

Zo wordt de divisie Community beging volgend jaar aangevuld met drie nieuwe krachten. De eerste is Thierry Hottat die start als Business Manager van de Persgroep Community. Hij werkte eerder bij een aantal reclameagentschappen (Young & Rubicam en Leo Burnett) en media-agencies (o.m. Space). De laatste 9 jaren was hij werkzaam bij Sanoma Magazines, waar hij sinds eind 2005 Manager Advertising New Media was.

Nele Vande Walle gaat als Community Manager van start. Zij deed de voorbije 3 jaar de nodige ervaring op als Account Manager bij de Persgroep Online. Marie-Noelle Flandroit start als Commercieel Assistente. De structuur van het departement Communicatie werd aangepast aan de grotere structuur van de Persgroep Advertising.

Nathalie Quintens is sinds september ’08 Business Manager Communication. Samen met Katherine Keirens (Communication Manager), David Parent (Communication Executive), Falka Schoeters (Communication Executive) en Kim Maes (Communication Executive) is zij verantwoordelijk voor alle B-T-B-communicatie en marketing van alle divisies van de Persgroep Advertising.

Back to top button
Close
Close