Home/Campaigns/Nieuwe prijzen voor LBi Nieuwe prijzen voor LBi LBi, nummer één webagentschap op de Belgische markt, beëindigt 2008 met een positieve noot. Het agentschap meldt verschillende successen, waaronder voor Belgium.be. Daarvoor kreeg het een “Silver Award” in de categorie “E-Gov”. LBi Belgium nam deel aan de ontwikkeling (op basis van opensource technologieën) van de zoekmotor van de federale portaalsite. 2008-12-08Comment LBi ontwikkelde ook een CMS platform voor alle sites van Volvo International. Daarvoor kregen ze een “Bronze Award” in de categorie “Content”. Voor Axa maakte het de site Raadgever. Doel van de site is om 200 agentschappen te voorzien van de nodige informatie om hun acties te verbeteren. Voor die site kreeg LBi de “Public Bronze Award”, ook in de categorie “Content”.Onder de nieuwe projecten behoren de ontwikkeling van de Europese site van Toyota, gewijd aan journalisten en waarvan ze nu de « press room » aan het afwerken zijn. Als laatste meldt LBi ons ook nog dat het naast een agentschap in China nu ook eentje in Dubai heeft geopend. Door deze uitbreiding is de groep nu in 14 landen vertegenwoordigd. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address