Jongeren en digitale media: nieuwe studieaanpak bij InSites Consulting

InSites Consulting meldt dat het een nieuwe studie lanceert: ‘ON TRACK_’ moet volgens het onderzoeksbureau dé referentiestudie worden voor marketing naar kinderen, tieners en jongeren toe.

post-image-3

Had InSites Consulting niet al zoiets met zijn Youth Online studie? Klopt maar tien jaar na de lancering van die studie, wil InSites met het nieuwe formaat dieper – en sneller - ingaan op een aantal “relevante thema’s”. Bovendien verschijnt er elke drie maand een nieuw rapport in een gebruiksvriendelijker formaat.

Het eerste exemplaar van ‘ON TRACK_’ moet eind februari volgend jaar een feit zijn. Het in 1998 voor het eerst verschenen Belgian Youth Online onderzoek was tweejaarlijks en kon dus minder snel inspelen op specifieke en actuele trends die zich, zeker in het jongerensegment, in ijltempo ontwikkelen. Met ‘ON TRACK_’ wil men daar dus een mouw aanpassen.

Meer weten? Surf naar hier.

Back to top button
Close
Close