Online eindejaarscampagne voor Neckermann.com

ONE Agency heeft een primeur: het is de eerste online speler die ons een interactieve eindejaarsactie aankondigt. Opdrachtgever: Neckermann.com.

post-image-3
De actie kadert in het Nex-spaarprogramma. Met de campagne wil Neckermann.com meer aandacht besteden aan dat programma. Dat gebeurt door een nieuwe aflevering zogeheten ‘Nex-spellen’ waarmee surfers 5000 ‘nex’ kunnen verdienen. Zeg maar spaarpunten waarmee ze dan spullen kunnen kopen in de speciale Nex-winkel.

Het Nex-spaarprogramma van Neckermann.com geeft de klant de mogelijkheid per bestede euro één ‘nex’ te verdienen. Met de wedstrijd kunnen dat er dus 5000 in één keer zijn. Voor de developers onder u melden we dat het spel – uiteraard – werd ontwikkeld in Flash en dat daarbij gebruik werd gemaakt van de multiplane techniek om een schijnbare 3D omgeving te creëren.

De actie is te bekijken via de Nex-shop.
Back to top button
Close
Close