Home/Regies/Interwoven biedt targeting-oplossing Interwoven biedt targeting-oplossing Content Management specialist Interwoven heeft eind vorige maand zijn Interwoven Optimost Adaptive Targeting voorgesteld. Een hele mondvol voor een targetingoplossing. 2008-11-06Comment Met de nieuwe oplossing pikt Interwoven in op een groeiende vraag bij adverteerders en bedrijven om getargete stukken content te kunnen serveren aan de individuele surfer op basis van ondermeer diens profiel.Maar ook het gedrag van de bezoeker van de met het systeem uitgeruste site wordt in aanmerking genomen. Met AdaptiveTargeting kunnen marketeers ook verschillende parameters combineren om multidimensionale bezoekerssegmenten te creëren.Bovendien kunnen ze een onbeperkte combinatie van content, aanbiedingen en zelfs designs testen om de beste combinatie voor elk segment te bepalen.De doelstelling is uiteraard het verbeteren van de efficiëntie van de website. Onder de parameters die ondermeer door Interwoven zijn Optimost Adaptive Targeting in rekening worden genomen noteren we ondermeer:- Context- Geografie- Tijd - Demografie- Gedrag- Profiel Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address