OX2 en ForeSee Results slaan de handen in elkaar

Web analytics specialist OX2 (LBi) en Foresee Results hebben een samenwerkingsakkoord afgesloten om hun diensten met elkaar te integreren.

post-image-3

Op die manier willen de bedrijven de beste gedrags- en tevredenheidsgebaseerde metrics aanbieden aan Europese e-business bedrijven met één geïntegreerde online oplossing.
ForeSee Results  gebruikt wetenschappelijk bewezen methodes van de University of Michigan’s American Customer Satisfaction Index (ACSI) om links tussen de factoren voor online tevredenheid (navigatie, productinformatie, functionaliteit, enz.) en gewenst gedrag, zoals toekomstige aankopen, terugkerende bezoekers en refereerders te creëren.
ForeSee Results plant samen met het Brussels consultancybedrijf OX2 klanten een geïntegreerd overzicht te bieden van de gedrags- en gemoedsgegevens van hun bezoekers.
De nieuwe mogelijkheden zouden klanten verse inzichten en extra marktintelligentie moeten bieden en door beide bedrijven aan de man worden gebracht.
Volgende maand worden er meer details gegeven over de precieze inhoud van de samenwerking.

Back to top button
Close
Close