Creatie en creativiteit centraal in vernieuwe strategie LBi

LBi Belgium laat weten dat het sterk heeft geïnvesteerd in zijn creatieve teams. Het bedrijf verwijst naar die investering als een ‘volgende stap in haar digitale marketing strategie’ die blijkbaar doorheen de hele LBi Group waait door de komst van Chris Clarke als Chief Creative Officer bij LBi International.

post-image-3

Clarke is sinds jaar en dag een bekend creatief gezicht in de industrie. Zo stond hij aan de wieg van Abel & Baker, werd achtereenvolgens Executive Creative Director bij Wheel en vervulde voor zijn komst naar de LBi groep diezelfde functie bij Digitas voor heel Europa.
En dan naar de aanwervingen van LBi in eigen land.
Onder de nieuwkomers noteren we alleerst Kurt Vergult, die bij LBi Belgium Creative Director werd. Vergult heeft zijn ‘roots’ in de TV-wereld.
Een tweede Creative Director is Yvan Vandenbroeck, die 25 jaar ervaring in de reclamewereld meebrengt en eerder artistiek directeur was voor verschillende communicatiebureaus. 
Noteren we tenslotte de komst van twee nieuwe Client Managers bij LBi Belgium.
Amélie Deschamps, die haar loopbaan startte in de PR-wereld, werkte vervolgens een hele tijd in diverse functies voor Citobi en zal zich nu bij LBi ontfermen over Touring.
De tweede Client Manager is Adrien de Harlez, die eerder al Project Manager was bij LBi. Hij zal instaan voor de communicatie met Sara Lee.

Back to top button
Close
Close