Kunstmaan zorgt voor nieuw logo, huisstijl en website van Gimv

Gimv, de grootste investeringsmaatschappij in België, koos enkele maanden geleden het Leuvense marketingcommunicatiebureau Kunstmaan voor een intensief traject met als uiteindelijk doel het Gimv-merk eenduidig en helder te positioneren in België en buurlanden Nederland en Frankrijk.

post-image-3

Op 2 oktober werden de eerste resultaten zichtbaar: het logo en de nieuwe huisstijl werden gelanceerd.

Tegelijk startte een advertentiecampagne in België, Nederland en Frankrijk om het nieuwe Gimv-merk onder de aandacht te brengen bij de financiële doelgroepen.

Vorige week werd vervolgens de nieuwe site door Kunstmaan gelanceerd. Als content management systeem wordt Smartlounge CMS gebruikt, het systeem van de zusteronderneming van Kunstmaan die onder meer wordt gebruikt voor unicef.be, kmi.be,flandersdc.be, rodekruis.be, toerismevlaanderenbe, vitalinea.be, ...

Met Gimv en eerder KBC Consumer finance als nieuwe klanten, verbreedt Kunstmaan zijn portefeuille met merken uit de financiële sector.

Back to top button
Close
Close