Nieuwe bedrijfswebsite GFI wil sollicitanten lokken

IT-consultancy and dienstenleverancier GFI lanceert een nieuwe bedrijfswebsite. Extra aandacht bij de ontwikkeling ging daarbij naar het aspect e-rekrutering.

post-image-3

GFI doet het naar eigen zeggen goed in België. Het bedrijf dat gespecialiseerd is in Information Management, Infrastructure, Business Intelligence, Business Process Management en Service Oriented Architectures beweert zelfs extra werkgelegenheid te creëren dankzij het aantal projecten dat het binnenhaalt. Voor het einde van 2008 wil GFI 20 nieuwe krachten onder contract leggen en eenzelfde golf zal zich doorzetten in 2009, onder andere met behulp van de nieuwe bedrijfswebsite.

GFI laat op haar website eigen medewerkers aan het woord en draagt met de nieuwe website haar bedrijfscultuur van Belgische e-process expertisecentrum uit. Profielen, inclusief foto,  geven kandidaten meteen een beeld van jobinhoud, en vereiste competenties en last but not least, ze werken drempelverlagend.

General Manager Pascal Meyers is ervan overtuigd dat mensen die op zoek zijn naar een ICT-job sneller contact met ons zullen opnemen dankzij de profielen van toekomstige collega`s onderaan elke pagina.

Meyers: “Een Java-developer bij bedrijf X vervult vandaag volledig andere taken uit dan een Java-developer bij bedrijf Y. De levensechte voorbeelden onderaan elke pagina zorgen ervoor dat kandidaten weten of de jobinhoud overeenstemt met wat ze zoeken in een ICT-job. GFI zorgt er met andere woorden voor dat ze de juiste jobkeuze maken.”

Back to top button
Close
Close