Home/Campaigns/Foreach en KT Conulting lanceren de Axe Dia Y Noche campagne Foreach en KT Conulting lanceren de Axe Dia Y Noche campagne Het Merksemse IT-bedrijf Foreach en zusterbedrijf KT Consulting (KTC) hebben de handen in elkaar geslagen voor de realisatie van de Mexicaanse Axe Dia Y Noche campagne. Met een creatieve microsite in Flash werd het klassieke spelletje “Zoek de verschillen” in een revolutionair en hip jasje gestopt. 2008-10-09Comment KTC bedacht het concept en Foreach nam de ontwikkeling van de microsite voor zijn rekening. Het resultaat is een leuke site waar deelnemers na registratie één kans krijgen om de vijftig verschillen tussen een dag- en een nachtfoto van een knappe dame te vinden. Hiervoor hebben ze twee minuten de tijd en mogen ze in totaal zestig keer klikken. Op die manier kunnen 37 gelukkigen mooie prijzen winnen, ook al werd niet gespecificeerd welke precies.De campagne ging van start op vrijdag 26 september en loopt nog tot 26 november. Meer dan vijfhonderd mensen namen ondertussen reeds deel aan het spel en volgens het persbericht telt de site dagelijks ruim driehonderd bezoekers. Vorm zelf je mening over de microsite via de volgende link: http://www.axediaynoche.com/axe. Opgelet, de site is enkel beschikbaar in het Spaans. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address