Home/Regies/Nieuwe telgen in de AdLINK-familie Nieuwe telgen in de AdLINK-familie AdLINK verwelkomt een aantal nieuwe uitgevers in haar portfolio, waaronder Think Media, Sevengames, MTB-Live en Allesoverseks.be. 2008-10-07Comment Think Media werd begin september een partner van AdLINK Media Belgium. Naast de websites die reeds deel uitmaakten van het portfolio, met name die van P-Magazine en Ché, komen nu ook Clint, Motorwereld, Motoren-Toerisme, Moto-Loisirs, Pronoweb en De Motorsite te staan. Al deze sites werden overigens gegroepeerd onder de Clint-noemer, die het toonaangevende portaal wil worden voor Vlaamse mannen tussen 18 en 44 jaar oud, met een aanbod van entertainment, actualiteit, sport, auto’s, showbizz en bekende babes.Sevengames is SBS Belgium’s laatste spruit, en is zoals de naam al aangeeft een platform voor gamers. Gebruikers hebben er de mogelijkheid honderden spelletjes te spelen en downloaden, in verscheidene categorieën. Niet altijd gratis; er zijn betalende abonnementen aan een vaste prijs voor onbeperkt spelen.MTB-Live is dan weer een professionele site over mountainbiking, en officieel partner van de UCI. De site is een goudmijn voor mountainbikers, die er parcours terugvinden, maar ook tips, trainingschema’s, foto’s, video’s, enz. MTB-Live is lid van CIM en ontvangt maandelijks zowat 50 000 unieke bezoekers.Allesoverseks.be ten slotte is de vrucht van de samenwerking tussen Sensoa en Boondoggle, en wil de Vlaamse jeugd informeren over alles wat seks betreft. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address