Home/Mobile marketing/GSMA wil geïntegreerde mobiele breedbandverbindingen in de verf zetten met dure mediacampagne GSMA wil geïntegreerde mobiele breedbandverbindingen in de verf zetten met dure mediacampagne <p align="justify">De GSM Association kondigde recent een initiatief aan om meer bewustzijn te creëren voor mobiele breedbandverbindingen die geïntegreerd worden in toestellen als draagbare computers, met ondersteuning van een heleboel telecomoperatoren, fabrikanten van toestellen, softwareleveranciers en chipset makers. 2008-10-06Comment De grootste focus gaat naar de woorden ‘Mobile Broadband’ en het daarbij horende logo, die volgens de vereniging dient te worden aangebracht op alle toestellen die voor mobiele breedbandverbindingen zijn uitgerust, kwestie van (potentiële) klanten daarop te wijzen. De GSMA plant ter promotie van het nieuwe grafische element in het volgende jaar een wereldwijde mediacampagne te voeren die meer dan 1 miljard dollar zou gaan kosten.Volgens onderzoeksbureau ABI Research laat het bewustzijn rond geïntegreerde mobiele breedbandverbindingen te wensen over, ook al zijn netwerken als HSDPA vrij goed verankerd in Europese en Noord-Amerikaanse stedelijke gebieden. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address