AEG en Wanabe houden Cooking Club boven de doopvont

Wanabe, het bureau uit Waterloo dat zich specialiseert in zogenaamde ‘fusion marketing’, heeft een exclusieve online club geopend voor bezitters van huishoudtoestellen van het merk AEG-Electrolux.

post-image-3

De website heet Cooking Club en biedt AEG-klanten naar eigen zeggen een “persoonlijke en geprivilegieerde ruimte” waar ze de verfijnde keuken kunnen ontdekken, hun kookverlangens bevredigen en ondergedompeld worden in de wereld van de grote chefs.

AEG-klanten krijgen er dus een heleboel gastronomische informatie voorgeschoteld, uiteraard in combinatie met meer uitleg over het gamma van de huishoudtoestellenfabrikant.

Cooking Club biedt een resem recepten, producten, wedstrijden en culinaire informatie, en gunt bezoekers een audiovisuele blik achter de schermen van toprestaurant ‘De Karmeliet’ in Brugge.

Op dit moment kan je nog alle elementen van de nieuwe website ontdekken, ter ere van de lancering.

Normaal gezien is de Cooking Club voorbehouden aan AEG, die zich met het project wil positioneren als een “legitieme consultant in welzijn en heerlijk eten” naast producent van huishoudtoestellen.

Back to top button
Close
Close