Home/Regies/AEG en Wanabe houden Cooking Club boven de doopvont AEG en Wanabe houden Cooking Club boven de doopvont Wanabe, het bureau uit Waterloo dat zich specialiseert in zogenaamde ‘fusion marketing’, heeft een exclusieve online club geopend voor bezitters van huishoudtoestellen van het merk AEG-Electrolux. 2008-09-25Comment De website heet Cooking Club en biedt AEG-klanten naar eigen zeggen een “persoonlijke en geprivilegieerde ruimte” waar ze de verfijnde keuken kunnen ontdekken, hun kookverlangens bevredigen en ondergedompeld worden in de wereld van de grote chefs.AEG-klanten krijgen er dus een heleboel gastronomische informatie voorgeschoteld, uiteraard in combinatie met meer uitleg over het gamma van de huishoudtoestellenfabrikant. Cooking Club biedt een resem recepten, producten, wedstrijden en culinaire informatie, en gunt bezoekers een audiovisuele blik achter de schermen van toprestaurant ‘De Karmeliet’ in Brugge.Op dit moment kan je nog alle elementen van de nieuwe website ontdekken, ter ere van de lancering. Normaal gezien is de Cooking Club voorbehouden aan AEG, die zich met het project wil positioneren als een “legitieme consultant in welzijn en heerlijk eten” naast producent van huishoudtoestellen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address