Playboy.com presteert beter dankzij eGain

Ook de uitbaters van de eerder pikante websites kennen het belang van een degelijke klantenopvolging en e-mail afhandeling, zeker als het een merk als Playboy betreft.

post-image-3

Dat is de reden waarom het bedrijf voor zijn webstek, Playboy.com, een paar jaar terug in zee is gegaan met eGain.

Beide partners laten nu weten dat, sinds de implementatie van eGain Mail drie jaar geleden, Playboy.com de Average Handle Times (AHT) met 60% heeft verlaagd en een substantiële stijging signaleert in het afhandelen van klantenvragen per e-mail tijdens het eerste contact.

“Wij hebben eGain Mail geïmplementeerd om onze agenten te helpen bij het sneller en accurater afhandelen van klantvragen per e-mail,” zegt Jeff Gross, Customer Service Manager van Playboy.com. “De oplossing heeft ook de behoefte het trainen van agents verminderd en geeft ons de mogelijkheid klanten een gepersonaliseerd antwoord te sturen en tegelijkertijd interessante – aan de vraag gerelateerde - aanbiedingen te doen.”

Back to top button
Close
Close