Home/E-mail marketing/`Toys or Tools` Congres bewijst meerwaarde interactive marketing `Toys or Tools` Congres bewijst meerwaarde interactive marketing Welke ‘interactive toys’ groeiden uit tot krachtige marketing ‘tools’ en welke ‘toys’ van nu worden de ‘tools’ van morgen? Het 4de Interactive Advertising Congres toont op dinsdag 7 oktober in Kinepolis Brussel met unieke studies, inspirerende visies en succesvolle cases de meerwaarde aan van deze interactieve ‘toys & tools’ om merkbekendheid te verhogen en conversie te stimuleren binnen een geïntegreerde marketingstrategie. 2008-09-11Comment Ter ere van de 10de verjaardag van IAB Belgium, exploreren Jo Caudron (OneAgency) en Brice Le Blévennec (Emakina) de laatste 10 jaar van het Internet om de ‘toys’ van toen op te rakelen en te kijken welke het gemaakt hebben en nog zullen maken. Bruno Liesse (deepblue) en Nathalie Hublet (UBA) komen met nieuwe bevindingen over de consument en zijn multimediale reclame-ervaringen, terwijl keynote speaker Frederick Marckini (CEO iProspect, CSO Isobar) adverteerders de noodzaak van zoekmachine marketing strategieën bewijst. Succesvolle multimediale geïntegreerde cases van Coca-Cola, Base, Carrefour, Unilever, Electrabel, Rabobank.be, Toyota en LG bewijzen in de praktijk de meerwaarde van interactive marketing met een brand awareness, product launch of zelfs conversie strategie. Trendwatchers Nils Müller en Nick Söhnemann sluiten het congres af met hun visie over de toekomst van de digitale media. Het Interactive Marketing Congres is een organisatie van IAB Belgium en Roularta Seminars, wordt gesponsord door Nedstat en Paratel, en ondersteund door ACC, BDMV, UBA, Digimedia.be, Gondola, Inside Internet, Media Marketing, PME/KMO, PUB, Trends en Trends Tendances. Voor het volledige programma en om in te schrijven : www.roulartaseminars.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address