Al 25 nieuwe IAB-leden in 2008
Het Interactive Advertising Bureau (IAB Belgium) verwelkomt sinds het begin van het jaar 25 nieuwe leden. Dienstverleners in interactive marketing vinden goed hun weg naar hét ontmoetings- en kennisplatform voor interactive marketing, maar opvallend is de sterke aangroei van adverteerders.
“IAB brengt alle marktspelers samen rond interactive marketing in werkgroepen, projecten, opleidingen en seminaries. Het is een goed signaal dat adverteerders via het IAB-lidmaatschap kennis en ervaring uitwisselen met de experten van de sector.”
IAB Belgium vertegenwoordigt nu 195 bedrijven dankzij de 25 nieuwe leden: AdForce, Alcatel Lucent, Base, Blue2Purple, Carrefour Belgium, Colgate Palmolive, Crowel & Moring, Dun & Bradstreet Belgium, Europ Assistance, Express.be, e-Zen, Hubo, iVox, Key Performance, Nascom, Pumbby, S2Media, SPSS, Thomas Cook, Unilever, Utarget, VAR, VRT, Walking Men en Xprimi.
Newsletter
Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,…