Al 25 nieuwe IAB-leden in 2008

Het Interactive Advertising Bureau (IAB Belgium) verwelkomt sinds het begin van het jaar 25 nieuwe leden. Dienstverleners in interactive marketing vinden goed hun weg naar hét ontmoetings- en kennisplatform voor interactive marketing, maar opvallend is de sterke aangroei van adverteerders.

post-image-3
“We merken dat meer en meer adverteerders de digitale media omarmen en resoluut kiezen om interactive marketing een meer belangrijke plaats toe te bedelen in hun marketing strategie,” aldus Patrick Marck, general manager van IAB Belgium.

“IAB brengt alle marktspelers samen rond interactive marketing in werkgroepen, projecten, opleidingen en seminaries. Het is een goed signaal dat adverteerders via het IAB-lidmaatschap kennis en ervaring uitwisselen met de experten van de sector.”

IAB Belgium vertegenwoordigt nu 195 bedrijven dankzij de 25 nieuwe leden: AdForce, Alcatel Lucent, Base, Blue2Purple, Carrefour Belgium, Colgate Palmolive, Crowel & Moring, Dun & Bradstreet Belgium, Europ Assistance, Express.be, e-Zen, Hubo, iVox, Key Performance, Nascom, Pumbby, S2Media, SPSS, Thomas Cook, Unilever, Utarget, VAR, VRT, Walking Men en Xprimi.

Back to top button
Close
Close