Home/Campaigns/Eurostar en TBWA: go-cart-actie op de Belgische zeedijk Eurostar en TBWA: go-cart-actie op de Belgische zeedijk Onder het motto “dankzij Eurostar is Londen nu zo dichtbij dat het net om de hoek ligt” hebben Eurostar en bureau TBWA een originele campagne georganiseerd aan onze kust. 2008-08-26Comment TBWA kwam met het idee en het ontwerp van een speciaal go-cartmodel dat op de Londense dubbeldeksbussen geïnspireerd is. Er werden 25 exemplaren van gebouwd, die bij 23 go-cartverhuurders aan de Belgische kust te huur zijn. Wie een speciale Eurostar-dubbeldekker huurt, maakt kans op een reis - uiteraard niet met het vliegtuig - naar Londen, om in een echte dubbeldekker de stad te ontdekken. Een ongewone promo-actie, die volgens de initiatiefnemers ook erg succesvol is: de Eurostar go-carts zijn namelijk permanent verhuurd. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address