Home/Campaigns/Online centrale rol in eerste IKEA-campagne van Kunstmaan Online centrale rol in eerste IKEA-campagne van Kunstmaan Kunstmaan meldt dat het een campagne heeft uitgewerkt voor de lancering van de nieuwe IKEA catalogus (editie 2009). Ook het Web maakt deel uit van die campagne. 2008-08-22Comment De cross-mediale campagne die sinds midden augustus loopt, draait zowel op radio, in dag- en weekbladen, via affichage als online. Het is meteen de eerste realisatie van Kunstmaan dat sinds mei laatstleden communicatiepartner is voor IKEA in België en Luxemburg. Kunstmaan: “Centraal in de campagne staat de webstek IKEAcatalogus.be waar de consument zijn postcode kan invullen en zien of hij de catalogus middels de huis? aan?huisbedeling ontvangt. Als dit niet zo is, of als hij een ‘no pub’ sticker op zijn brievenbus heeft, kan hij hem hier vervolgens bestellen”. “De postcodecheck is ook verwerkt in de bannercampagne. Na een 3D?animatie verschijnt in de banner een invulveld (de surfer hoeft de opgezochte webpagina dus niet te verlaten).” Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address