Home/Campaigns/Toekomst interactieve tienermarketing is mobiel Toekomst interactieve tienermarketing is mobiel Een tijd terug verzamelde het Amerikaanse bureau Fuse een aantal marketeers om na te gaan hoe ze in de toekomst best jongeren kunnen bereiken via Internet. Het antwoord: via de mobiele telefoon. 2008-08-22Comment Fuse sprak met toplui van bedrijven als Sony, Nokia, MTV en Yahoo en wilde weten hoe de technologische toekomst er voor de tienermarkt uitziet. Zo zou in die toekomst de populariteit van de mobiele telefoon – in de VS – die van de computer overstijgen bij tieners. Momenteel heeft maar 20% van de tieners er een smartphone maar dat cijfer zou snel stijgen, uiteraard ondermeer omwille van die onvermijdelijke iPhone. Fuse stelde de resultaten voor op de ‘YPulse 2008 National Mashup’, een conferentie over tieners en technologie die eind vorige maand plaats vond en waarover je alles leest op deze link. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address