Home/Campaigns/Overtoom vernieuwt webstrategie en start met op doelgroep gericht medium Overtoom vernieuwt webstrategie en start met op doelgroep gericht medium Business-to-business postorderverkoper Overtoom is een oude bekende op de werkvloer. Als leverancier van – ondermeer – allerlei kantoorspullen lanceerde het bedrijf, met de medewerking van ONE Agency, nu een online concept dat zich precies tot de werkvloerbevolking – u dus – richt. 2008-08-19Comment Het bedrijf lanceert namelijk met Radio Overtoom een online radio voor tijdens de werkuren. Het concept (bedacht en uitgewerkt door ONE Agency) is maar het startschot van een vernieuwde websitestrategie van Overtoom dat stelt dat het, ondanks het feit dat de papieren catalogus nog zeer belangrijk is, meer wil investeren in zijn website. Communication Manager Mario De Bauw drukt het zo uit: “Overtoom wil in de toekomst zijn activiteiten op internet verder uitbouwen. Onze website moet evolueren naar een echt platform dat bezoekers een grote toegevoegde waarde biedt. Met onze nieuwe strategie willen wij – naast het beter bedienen van de huidige klanten – ook meer jongeren bereiken.” Bestellingen via Internet maken 32% van de omzet van Overtoom uit. De fax is nog steeds goed voor 46%. De online zender is te beluisteren (zowel in FR als NL) op www.overtoom.be. Uitkijken wat de concurrentie – u weet wel wie – doet. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address