Home/Campaigns/Dentsu Brussels aan de slag voor Daihatsu Frankrijk Dentsu Brussels aan de slag voor Daihatsu Frankrijk Pan-Europees reclamebureau Dentsu Brussels heeft een campagne opgezet voor Daihatsu Frankrijk. Op het menu van de campagne ondermeer een online game. 2008-08-06Comment Dat spel, in samenwerking met Pixmania gerealiseerd, moest trafiek genereren naar de concessiehouders. De reclamecampagne, met als slogan “Daihatsu. Elle prend une place énorme dans votre vie”, verscheen in een aantal Franse media en wordt in september hervat. Het online game kende volgens Dentsu heel wat interesse. Op www.jai-la-plus-grande.fr (‘ik heb de grootste...’) kon iedereen iets invullen en stemmen voor een bepaalde foto. De inzendingen met de meeste stemmen wonnen; de eerste prijs was een auto. Trafiek naar de site werd gegenereerd via radiospelletjes op Virgin Radio en een e-mail campagne. Dentsu verzamelde zo 35 000 opt-in adressen voor Daihatsu. De deelnemers worden nu allemaal uitgenodigd bij hun concessiehouders om een cadeautje op te halen. Daarna zullen ze worden uitgenodigd op een testrit. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address