Pumbby trekt nieuwe adverteerders aan

Pumbby is een Belgische bedrijf en het brein achter een concept waarmee elke gsm kan worden omgevormd tot een efficiënt advertentiemedium.

post-image-3
De start up maakt het adverteerders mogelijk publicitaire boodschappen te verzenden naar de gsm-toestellen van Pumbby abonnees die vooraf verklaren akkoord te gaan met het ontvangen van reclame op hun mobiele telefoon.

Om deze abonnees te danken stort Pumbby hen € 0,44 voor elk ontvangen bericht.

Deze formule, die begin 2007 gelanceerd werd en waarvan de publicitaire regie in handen van RMB is, trok reeds vele grote adverteerders aan: ING – Danone – Brussels Airlines – Nike – The Phone House – Vers l’avenir – CBC – La Libre Belgique – NRJ – FUN RADIO – BFD – MCM – Fiat – Eurostar – Smart Cup – Mobistar – Pepsi – Trace – World Class.

Drie Belgische ondernemers, die overtuigd zijn van het potentieel van dit nieuwe support, zowel op nationaal als internationaal vlak, vervoegen het bedrijf Pumbby meteen ook als aandeelhouder: Philippe Biltiau en Jean-Paul Delsemme, oprichters van de communicatieagentschappen Karamba, Promo Sapiens en Kadratura (vorig jaar tot ‘Troy’ omgedoopt), alsook Michel Croisé, CEO van Sodexo-België.

Back to top button
Close
Close