Home/Campaigns/Pumbby trekt nieuwe adverteerders aan Pumbby trekt nieuwe adverteerders aan Pumbby is een Belgische bedrijf en het brein achter een concept waarmee elke gsm kan worden omgevormd tot een efficiënt advertentiemedium. 2008-07-18Comment De start up maakt het adverteerders mogelijk publicitaire boodschappen te verzenden naar de gsm-toestellen van Pumbby abonnees die vooraf verklaren akkoord te gaan met het ontvangen van reclame op hun mobiele telefoon. Om deze abonnees te danken stort Pumbby hen € 0,44 voor elk ontvangen bericht. Deze formule, die begin 2007 gelanceerd werd en waarvan de publicitaire regie in handen van RMB is, trok reeds vele grote adverteerders aan: ING – Danone – Brussels Airlines – Nike – The Phone House – Vers l’avenir – CBC – La Libre Belgique – NRJ – FUN RADIO – BFD – MCM – Fiat – Eurostar – Smart Cup – Mobistar – Pepsi – Trace – World Class. Drie Belgische ondernemers, die overtuigd zijn van het potentieel van dit nieuwe support, zowel op nationaal als internationaal vlak, vervoegen het bedrijf Pumbby meteen ook als aandeelhouder: Philippe Biltiau en Jean-Paul Delsemme, oprichters van de communicatieagentschappen Karamba, Promo Sapiens en Kadratura (vorig jaar tot ‘Troy’ omgedoopt), alsook Michel Croisé, CEO van Sodexo-België. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address