ONE Agency ontwikkelt campagnesite voor Tampax en TMF

Bureau ONE Agency heeft een minisite gelanceerd onder de noemer FashionRox. Het deed dat in samenwerking met TMF en Tampax die het gelijknamige programma sponsoren.

post-image-3
“Het zomerse platform is voornamelijk bedoeld om de modebewustheid te testen van alle meiden die het trendy programma FashionRox volgen”, aldus ONE. “De bezoek(st)ers kunnen er deelnemen aan een creatieve wedstrijd met als inzet een private styling door trendspecialiste Anne Poelmans. De bedoeling is dat de deelneemsters (of deelnemers, waarom niet) een simpel rokje omtoveren tot een super-trendy kledingstuk. Ze moeten zowel de 'voor' als 'na'-foto's opsturen om te bewijzen dat het wel degelijk om een eigen creatie gaat en ze niet zomaar een trendy rokje ergens kochten”.

Eind juli selecteert een professionele jury uit alle inzendingen 20 rokjes. Daarna woedt de strijd tussen de 20 geselecteerden verder op het internet. De ontwerp(st)er met de meeste stemmen wint de wedstrijd en zal kunnen genieten van een private styling en een aansluitende fotoshoot. Naast de online wedstrijd biedt de FashionRox website ook informatie over het programma en details over het FashionRox event.

ONE Agency stond in voor zowel het ontwerp als de ontwikkeling van de minisite.

Back to top button
Close
Close