Home/Campaigns/Nieuwe realisaties voor Walking Men Nieuwe realisaties voor Walking Men <p>Walking Men heeft een reeks projecten afgerond in de vorm van diverse campagnes en sites voor klanten zoals ondermeer: een sensibiliseringscampagne voor InBev waarbij de doelstelling het respecteren van de minimumleeftijd van 16 jaar is voor het drinken van bier: een medialuik en een website www.respect16.be. 2008-06-24Comment Nadat het de B2B-site van Mobistar (http://business.mobistar.be/) en verschillende nieuwe toepassingen heeft ontwikkeld, zoals een tariefgids voor roaming, sleepte het agentschap een budget in de wacht voor het ontwerp en de verwezenlijking van de nieuwe corporate website van Mobistar. De grafische ontwikkeling van de nieuwe B2B-site voor Securex, alsook verscheidene projecten voor SWIFT, waaronder de deelname van de relooking van hun website. Voor het Brussels Agentschap voor de Onderneming, werd een nieuwe internetsite verwezenlijkt die de verenigingen en organisaties groepeert die de bedrijfsprojecten in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest groeperen. Voor de Stad Brussel werd ten slotte een nieuwe site gerealiseerd in het kader van 2009: het Jaar van het Beeldverhaal. www.respect16.be http://business.mobistar.be www.brusselscomics.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address