Asbakkenactie voor Rendez-Vous.be

Rendez-Vous.be heeft eerder deze week een reclamecampagne gelanceerd waarbij het een offline communicatiemiddel inzet: 550 asbakken in het Brusselse.

post-image-3
De asbakken bevinden zich buiten restaurants en zijn geschilderd in de kleuren van Rendez-Vous. Ze vermelden verder een short code waarmee men zich door een sms te sturen inschrijft op de site.

De campagne is van de hand van het terzake gespecialiseerde GreenDMedia.

"Vermits de wet op het gebruik van tabak in openbare plaatsen zo streng geworden is, hebben de rokers geen andere keuze meer dan naar buiten te gaan om daar een sigaretje op te steken”, aldus Managing Director Dieter Kraewinkels. “De voorportalen van de restaurants worden zo een nieuwe plek om kennis te maken met andere personen en eventueel een partner te ontmoeten... zelfs indien u niet rookt. Dit fenomeen noemt men de "smirting", een samentrekking van "smoke" en "flirt". Voor het team van Rendez-Vous.be was het dan ook logisch om onze datingsite te promoten op deze nieuwe ontmoetingsplekken."

Back to top button
Close
Close