Home/Online media/Microsoft Advertising boven de doopvont gehouden Microsoft Advertising boven de doopvont gehouden Microsoft heeft een nieuwe naam en bijhorend logo gelanceerd voor zijn digitale reclame- en uitgeversdiensten. De 'Advertiser and Publisher Solutions Group' en 'Microsoft Digital Advertising Solutions' afdelingen opereren voortaan immers binnen één entiteit die de eenvoudiger naam ‘Microsoft Advertising’ kreeg opgeplakt. 2008-06-17Comment Een en ander gaat ook gepaard met een herziene website voor Microsoft Digital Advertising Solutions. Microsoft blijft daarbij duidelijk geloven in zijn reclameactiviteiten: “Het nieuwe merk Microsoft Advertising kadert resoluut in het vernieuwde advertentieaanbod van Microsoft en in het belang dat ze aan deze markt hecht. Al sinds een aantal jaren wil Microsoft een belangrijkere rol spelen in de markt van de reclame. Ze is ervan overtuigd dat binnen enkele jaren meer dan 20% van haar inkomsten afkomstig zullen zijn uit advertisingactiviteiten.”De nieuwe site is te vinden op deze link. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address