Home/Online media/Sites van de Persgroep doen het goed Sites van de Persgroep doen het goed Hln.be/7sur7.be steekt in mei Skynet voorbij en is nu de 2de grootse site van het land. Met een gemiddeld dagbereik van 347.443 unieke bezoekers (voor de maand mei) telt hln.be/7sur7.be gemiddeld 8.000 unieke bezoekers meer dan Skynet. Deze trend wordt nog versterkt in de eerste helft van juni. 2008-06-09Comment NINA, het succesvolle weekblad van Het Laatste Nieuws, heeft sinds kort ook een eigen website: NINA.be. NINA.be is de site voor de actieve vrouw tussen 20-45 jaar. De vrouwelijke surfer vindt er alle laatste trends in beauty en mode terug. Daarnaast brengen de redactrices ook andere ‘feel good’ thema’s zoals relaties, culinair, wonen & reizen. Deze lancering van NINA.be past in de strategie van de Persgroep Publishing om de community van jonge en dynamische vrouwen te bereiken via het internet. Met YOU (het vernieuwde kanaal vrouw van hln.be/ canal femme van 7sur7.be), GoedGevoel.be en NINA.be is de Persgroep Publishing meteen de grootste uitgever naar de doelgroep vrouwen op het internet. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address