ONE Agency bouwt Web 2.0 site voor `1000 zonnen`

Eind vorige maand lanceerde de VRT een ‘1000 zonnen’ webstek voor het gelijknamige zomerprogramma. ONE Agency stond samen met de VRT in voor het ontwerp en de ontwikkeling van de site.

post-image-3
Nieuw dit jaar is dat de fans van het programma, dat vorig jaar nog ‘1000 zonnen en garnalen’ heette, actief kunnen participeren.

Zo kunnen ze op SunTube hun foto’s en video’s opladen. De andere surfers kunnen dan reageren en stemmen.

Dagelijks wordt er één video geselecteerd die dan de dag erna wordt getoond in het programma.

Het Web 2.0 aspect van de site wordt ondermeer vervolledigd met een interactieve zomerkalender.

"Dit project illustreert  perfect hoe ONE Agency de diverse contentspelers (TV, radio, kranten...) op  het Social Media-pad zet. Deze media zijn vooral geschikt om een sociale  dynamiek te creëren met de gebruiker, dankzij de massale aantrekkingskracht  van het aanbod" vertelt Jo Caudron,"Net zoals vele andere realisaties (oa  connectr.be, carchannel.be, gezelligstefamilie.be...) is dit project een  voorbode van het platform dat door ONE Agency wordt ontwikkeld om snel en  efficiënt Sociale Netwerk-sites op poten te  zetten".

Kijken op:
www.een.be/1000zonnen
www.radio2.be/1000zonnen 

 

Back to top button
Close
Close