Nascom bouwt verder aan social networking expertise

Nascom, het interactieve production agency uit Hasselt, komt naar buiten met drie nieuwe social networking projecten die gezien mogen worden.

post-image-3
Voor Sony creëerde Nascom ‘Generation Y’, een campagne om Sony’s CR-serie notebooks in de verf te zetten, gericht op jongeren die vertrouwd zijn met het Web 2.0 gegeven.  De inzet is een vriendenreis naar New York en 1000 euro zakgeld .

Met het EK 2008 in zicht werd voor  KIA een nieuwe campagne opgezet in samenwerking met de voetbal community site footballfan.be.  KIA spoort de ‘Tofste Ploeg van het Land’ op via www.tofsteploeg.be / www.equipesympa.be. De winnaar mag een wedstrijd spelen tegen een team van voetballegendes en wordt beloond met een KIA Sportage.

Voor Poppunt Vlaanderen, dat advies biedt aan artiesten en tegelijk jong talent vooruit wil helpen, wordt weldra een social music platform gelanceerd dat hoge ogen zal gooien. 
Back to top button
Close
Close