Rossel wordt Rossel Advertising

De Groep Rossel kondigt de nieuwe samenstelling van haar regie Via Rossel aan. De nieuwe commerciële structuur, Rossel Advertising genaamd, wordt opnieuw gepositioneerd in het hart van verschillende informatiemedia van de Groep. De Groep wil innoverende campagnes lanceren met behulp van de leidende titels van de Groep, zowel in print- als webversie.

post-image-3
Rossel Advertising is gestructureerd rond 7 gespecialiseerde entiteiten: Rossel Advertising International, Rossel Advertising Regional, Rossel Advertising Magazine, Rossel Advertising Thematics & Specials, Rossel Advertising Classifieds, Rossel Advertising Online, Rossel Advertising Références. Een bijkomende entiteit, Rossel Advertising Community & Partnerships, ziet binnenkort het daglicht om adverteerders innoverende oplossingen op maat en cross media te bieden.

De naam Rossel Advertising maakt eveneens de link met de strategische alliantie tussen de Groep Rossel en de Persgroep, dat op zich ook een regie ‘Persgroep Advertising’ bezit. ‘Persgroep Advertising’, het voormalige Fred, maakt integraal deel uit van de strategie van de Groep Rossel en de Persgroep en biedt een nationaal aanvalsoffensief met 5 dagbladen, zijnde Le Soir, Sud Presse, Het Laatste Nieuws, De Morgen en Grenz Echo.

Back to top button
Close
Close