EmailGarage start dataverzameling e-mailmarketing survey 2008

EmailGarage organiseert nu al voor de vierde maal op rij een onderzoek naar het gebruik van e-mailmarketing binnen Belgische bedrijven. Via dit onderzoek wil EmailGarage een inzicht krijgen in het belang, de resultaten en de evolutie van e-marketing in België. De datacollectie voor het onderzoek gaat vandaag van start via www.emailgarage.com/survey08. Nieuw is dat er dit jaar ook een B2C-luik aan het onderzoek wordt gekoppeld, uitgevoerd door iVOX. De resultaten van de bevraging worden op donderdag 8 mei 2008 voorgesteld op het Relationship Marketing Congress van de Stichting Marketing.

post-image-3
Vrijdag ging op www.emailgarage.com/survey08 de vragenlijst van de vierde editie van het e-mailmarketingonderzoek van EmailGarage online. Via deze bevraging polst EmailGarage nu al zes jaar naar het gebruik en de resultaten van e-marketing binnen Belgische bedrijven, om zo een inzicht te verwerven in de betekenis, evolutie en mogelijkheden ervan.

Nieuw is dat aan het onderzoek nu ook een B2C-luik wordt gekoppeld. Het online onderzoeksbureau iVOX staat in voor de vertaling van de B2B-vragenlijst van EmailGarage naar consumenten, en voor de uitvoering van dit B2C-luik.

De resultaten van het onderzoek worden op donderdag 8 mei 2008 voorgesteld op het Relationship Marketing Congress van de Stichting Marketing. Iedereen die de online enquête op www.emailgarage.com/survey08 invult, krijgt na afloop van de bevraging een overzicht van de resultaten (zowel B2B als B2C) toegestuurd.

Back to top button
Close
Close