Nieuwe contracten voor Extenseo

Extenseo, de Belgische marktleider op gebied van professionele Search Engine Marketing, sloot, in samenwerking met Isobar, een SEA (Search Engine Advertising) contract met de Groep Danone voor het product Petit Gervais.

post-image-3
Deze campagne voor de aankoop van sleutelwoorden wil de nieuwe site bestemd voor kinderen (www.danonino.be) promoten. Dit interactieve webplatform plaatst de mascotte van het merk, Danonino, in de schijnwerpers.

Extenseo staat eveneens in voor een SEA-campagne voor Invest in Belgium (http://invest.belgium.be/), gelanceerd door de overheid. Deze missie heeft als doel België aantrekkelijker te maken voor buitenlandse investeerders.

Daarnaast tekende Extenseo ook enkele SEO-projecten voor onder andere Tele Atlas Europe (consultancy en aanmaak van externe links voor de Engelse, Franse, Nederlandse en Duitse versie van de site) en Doxmania.com (om de elektronische uitwisseling van documenten tussen studenten aan te moedigen).
Back to top button
Close
Close