SDL Tridion sluit akoord met Nedstat

<P>SDL Tridion is een partnerovereenkomst aangegaan met Web Analytics speler Nedstat. De samenwerking houdt een geïntegreerde benadering van tag-management voor SDL Tridion R5.3 en Sitestat, het voornaamste web analytics product van Nedstat, in. De geïntegreerde web analytics software heet de ‘Sitestat Enabler’.

post-image-3
De partnerovereenkomst vloeit voort uit de strategische focus van SDL Tridion op interactieve marketing waarbij kennis van online klantgedrag centraal staat. Erik Aeyelts Averink, president Product & Solutions van SDL Tridion: “SDL Tridion voorziet in oplossingen om multiple websites uit te rollen en te beheren. Wij bieden onze klanten gebruiksvriendelijk management, kostenbesparing en merkconsistentie voor alle websites en online kanalen. De Sitestat Enabler levert direct voordeel voor gezamenlijke klanten en maakt gebruik van de krachtige modulaire templating functionaliteit van R5.3. We hebben template building blocks gebouwd voor de diverse tags van Nedstat.

Voor wereldwijde bedrijven is het essentieel om te weten hoe webbezoekers zich gedragen. Dit vormt de basis voor effectief management van het online marketing proces. Door de diverse tags van Nedstat op te nemen in ons content management systeem, kunnen klanten eenvoudig en direct web analytics code of page-tagging toevoegen aan hun content management templates.”

De tag-management functionaliteit van Sitestat Enabler bespaart organisaties tijd en kosten bij het integreren en beheren van tags. Zakelijke gebruikers profiteren van een kortere time-to-market bij het begrijpen van online klantengedrag.

Aeyelts Averink: “Het web content management systeem van SDL Tridion stelt organisaties in staat om wereldwijd hun merk onder controle te houden en een consistente boodschap uit te dragen aan een wereldwijd publiek, via de juiste kanalen en in de lokale taal. Door website analytics simpel en toegankelijk te maken, stelt Nedstat gebruikers in staat de effectiviteit en winstgevendheid van hun online communicatie te verbeteren. Deze partnerovereenkomst en de geïntegreerde software vormen de perfecte brug tussen Web Content Management en online marketing management.”

Michael Kinsbergen, CEO van Nedstat; “Met de nieuwe Sitestat Enabler van SDL Tridion wordt de implementatietijd van de Sitestat code en het aantal mogelijke fouten tot een minimum teruggebracht. Online managers hebben zo goed als direct en tot in detail toegang tot het online gedrag van klanten, prospects en andere bezoekers.”

De Sitestat Enabler wordt kosteloos verstrekt aan wederzijdse klanten en is binnen afzienbare tijd te downloaden via het SDL Tridion Forum.

Back to top button
Close
Close