Kadranet wordt sectionmedia

Kadranet verandert van naam, en heeft "sectionmedia" als nieuwe identiteit gekozen. Het agentschap komt los te staan van Troy, en positioneert zich voortaan als een crossmedia speler, die haar cliënten op alle communicatiekanalen kan begeleiden.

post-image-3
Kadranet werd opgericht binnen de schoot van het agentschap Kadratura. Het heeft onlangs haar krachten vereend met Troie, om een nieuwe entiteit te vormen, die de naam Troy meekreeg. "Ik kon me niet vinden in de visie van mijn partners, legt Stéphane Aisinber uit. Ik heb dan ook besloten om een nieuwe start te maken, wat dus een nieuwe naam betekent, nieuwe kantoren en een injectie met nieuw bloed voor het team." Bij de nieuwe rekruten, afdeling media, vindt men Oliver Pirard terug (ex-LBi) als Client Director, Denis Romainville en Sophie Brevers (Web en Graphic Designers). Tot de adverteerders die reeds met sectionmedia werken, behoren STIB, Brussel Proper, Clifford Chance en Bru Nederland.

"De markt is momenteel verdeeld in webagentschappen die technologische ervaring hebben, en traditionele agentschappen die vooral over creatieve ervaring beschikken, legt Staphane Aisinber uit, oprichter van sectionmedia. Wij willen evolueren naar een versmelting van deze twee categorieën, door een geïntegreerde benadering aan te beiden die op harmonieuze wijze technologie en creativiteit combineert."

www.sectionmedia.be

Back to top button
Close
Close