Home/Campaigns/Nieuw online jongerenplatform voor Danone Nieuw online jongerenplatform voor Danone In het kader van de rebranding van Petit Gervais naar Gervais heeft The Parking Lot voor Danone een nieuw online platform opgezet voor kinderen. De webstek is opgehangen aan actiefiguurtje Danonino en bevat allerlei lekkers voor de jongere surfers. 2008-03-06Comment Zo kunnen de bezoekertjes een eigen personnage aanmaken of een tijdreis uitvoeren met de “magische machine” waarbij drie historische periodes en/of thema’s (oertijd, middeleeuwen en grote ontdekkingen) centraal staan. Verder noteren we ondermeer de nodige spelletjes en een Danonino Club die de kids na registratie toegang verleent tot een eigen profielpagina en allerhande extra’s. Op termijn moeten er meer historische periodes/thema’s worden toegevoegd en wordt het communityluik van de Danonino Club verder uitgebouwd. Te proeven op http://www.danonino.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address