Nieuwe overeenkomsten voor Extenseo

De resultaten van de recente overname van Extenseo door de groep Aegis Media Belgium (wereldwijd de nummer een in digitale marketing) werpen al hun eerste vruchten af.

post-image-3
Zo leidde de samenwerking tussen Isobar (onderdeel van de Aegis Group) en Extenseo al snel tot 5 nieuwe SEA-campagnes (Search Engine Advertising) bij de volgende klanten:

-BMW – Aankoopactie van sleutelwoorden (in het Frans, Nederlands en Duits) voor de Belgische en Luxemburgse sites van BMW, in het kader van de European Motor Show Brussels 2008. Het doel: de automodellen uit het gamma promoten en bijzondere aandacht schenken aan de nieuwe milieutechnieken.

-Renault – Net als bij BMW stond ook de SEA-campagne van Renault in het teken van de European Motor Show Brussels 2008.

-Club Med – Een campagne voor de aankoop van sleutelwoorden voor alle bestemmingen van de Club.

-Nicorette – Deze SEA-actie startte op 1 januari van dit jaar en wil de goede voornemens voor 2008 van toekomstige niet-rokers ondersteunen.

Extenseo laat ook weten dat het zijn diensten aan adverteerders buiten de Aegis Group zal blijven aanbieden. Zo hebben de consultants van het bedrijf recent SEO-opdrachten (Search Engine Optimisation) uitgevoerd voor:

-Goodyear Europe, dat voor zijn site http://eu.goodyear.com een belangrijk copywriting-contract van meer dan 200 pagina’s per taal onderschreef. Die talen zijn Nederlands, Frans, Engels en Duits.
 
-Akdolit (filiaal van Lhoist) koos Extenseo voor de totale optimalisatie van haar nieuwe site www.akdolit.com.
Back to top button
Close
Close