Netmagic: rekruteringscampagne voor Multipharma

Het interactieve communicatieagentschap Netmagic heeft een originele rekruteringscampagne met een centrale doelstelling uitgewerkt voor haar klant Multipharma. Die wou een rekruteringsdatabank opbouwen voor haar 250 apotheken.

post-image-3
De “street marketing” operatie combineerde een offline-luik met een online-campagne en was in 7 universitaire campussen in België (Vlaanderen, Wallonië en Brussel) gepland.
 
Ze was rechtstreeks gericht tot (bijna 4.000) farmaciestudenten, die warm gemaakt moesten worden voor de carrièremogelijkheden bij Multipharma.
 
De studenten ontvingen flyers die hen naar een minisite (bijnaapotheker.be / bientotpharmacien.be) uitnodigden, waarop ze via een wedstrijdspel twee citytrips in Europa en bongokoffers konden winnen.
 
Het strategische project van de actie wou een heus relatieprogramma met de studenten uitbouwen, door hen in functie van hun profiel en behoeften op regelmatige tijdstippen berichten te versturen, die de toegevoegde waarde van een apothekerscarrière bij Multipharma moesten onderstrepen.

http://www.bijnaapotheker.be/

Back to top button
Close
Close