Nieuw werk van Endrone

Het Zedelgemse bureau Endrone maakte ons attent op enkele projecten die ze onlangs in opdracht voor enkele bekende namen als Roularta, Concentra en Technopolis lanceerden.

post-image-3
Zo maakten ze voor Roularta Media, in samenwerking met Selexion, een gerichte eindejaarscampagne op de websites van Knack/LeVIF waarbij surfers elk uur een prijs konden winnen. In 10 dagen tijd werden 400 000 deelnames opgetekend en werden er heel wat nieuwe abonnees voor de nieuwsbrieven van de publicaties geregistreerd.

Een ander project met spelelement was ‘Dolle Krasdagen’, een  direct winning game voor GVA en HBVL, waarbij bezoekers van de krantenwebsites kans maakten op één van de digitale fototoestellen van Kodak. In 6 dagen haalde de campagne 183 000 bezoekers (waarvan 50 000 unieke), en elke speler spendeerde meer dan 3 minuten per spel.

Voor Technopolis ging Endrone een stap verder en creëerde het ‘Top Secret’, een offline multi-player spel dat volledig wordt gespeeld aan de hand van touchscreens (dus zonder muis of toetsenbord) en biometrische toegang (vingerafdrukscanner).

Volg de projecten van Endrone zelf mee via hun blog: http://blog.endrone.be
Back to top button
Close
Close