Home/Web Analytics/NextiraOne: contactcenter voor VDAB NextiraOne: contactcenter voor VDAB De VDAB (Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling) heeft zijn oog laten vallen op informaticadienstenleverancier NextiraOne. Die laatste mag een gloednieuw contactcenter bouwen. 2008-02-13Comment De bedoeling? De 150 medewerkers van de Service-lijn helpen om sneller en doeltreffender te reageren op telefonische oproepen en e-mail. Het nieuwe centrum, dat op de software van Genesys is gebaseerd, beantwoordt aan die verwachtingen dankzij een competentie-evaluatiesysteem (iedere binnenkomende oproep wordt automatisch doorgeschakeld naar een medewerker met de juiste kennis en ervaring) en een beter professioneel beheer van het e-mailverkeer. 15% van de 2.500 dagelijks binnenkomende oproepen worden immers elektronisch gegenereerd. De toepassing van het nieuwe centrum zal binnenkomende e-mail behandelen zoals iedere andere oproep en die dus automatisch naar een specialist doorsluizen. Een revolutie in vergelijking met het vorige systeem waarin elektronische berichten in een centrale mailbox terechtkwamen en manueel werden verdeeld. Inside Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address