Proximus en MTV lanceren postpaid formule voor 19-25-jarigen

Proximus en MTV Networks hebben de handen in elkaar geslagen voor een nieuw postpaidaanbod dat de naam Generation MTV kreeg toebedeeld.

post-image-3
Het jongerenaanbod omvat SMS’en naar alle netwerken en een exclusieve toegang tot twee mobiele MTV-kanalen.

Generation MTV komt daarmee naast Pay&Go Generation te staan als bijkomend tariefplan voor jongeren. De tweede mikt voornamelijk op jongeren tot 18 en werkt met een voorafbetaalde kaart. Generation MTV is dan weer factuurgebaseerd en mikt op 19-25-jarigen.

Voor een bedrag van 20 euro per maand kunnen ze gratis SMS’en versturen op elk moment van de dag en naar alle netwerken (met een plafond voor ‘normaal verbruik’, lees maximum 1000 SMS’en per maand). Maandelijks zijn er ook 60 belminuten inbegrepen. En wie een 3G-toestel heeft krijgt toegang tot MTV Snax en MTV Trax voor muziek en muziekclips.

Op termijn komt daar MTV Shorts bij, een video on demand aanbod waar de nodige mobisodes (5 minuten durende stukjes van bekende MTV-formats) worden aangeboden.

Tenslotte bevat de bundel 15 sessies per maand op Vodafone live!.
www.proximus.be/generation

Back to top button
Close
Close