Home/Campaigns/Volledige communicatiebudget Land Rover België en Luxemburg voor These Days (Wunderman) Volledige communicatiebudget Land Rover België en Luxemburg voor These Days (Wunderman) These Days (Wunderman) laat weten dat het de volledige communicatie heeft binnengerijfd van Land Rover voor België en Luxemburg. Een en ander krijgt meteen een concrete uitwerking in de campagnes rond het nakende Auto- en Motosalon. 2008-01-08Comment Wunderman beheerde al verschillende jaren het below-the-line budget van Land Rover. Het breidt dit nu uit tot een full-service cross-mediale samenwerking, inclusief ook het interactieve luik. De full-service visie die These Days en Wunderman bij hun samengaan propageerden slaat dus duidelijk aan, getuige ondermeer ook de aankondiging eind vorig jaar dat Pioneer Europe zijn communicatiebudget aan het bureau toevertrouwde. Voor het Auto-en Motosalon, dat volgende week zijn deuren opent, stond These Days (Wunderman) al in voor een communicatie die vertrekt vanuit een totaalaanpak. We citeren Olivier Van Cauwelaert, Managing Partner van These Days (Wunderman): “Nu we een volledig geïntegreerde communicatiecampagne en bijhorende above-the-line mediastrategie hebben voorgesteld voor de European Motor Show Brussels, zie ik voor het eerst de resultaten van een echt naadloos op elkaar afgestemde aanpak die ik sinds jaren zoek”. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address