Home/Mobile marketing/Mobiel Internet, vrouwen weten waarom Mobiel Internet, vrouwen weten waarom Uitgeverij Sanoma Magazines Belgium en Proximus lanceren “Flair Mobile, “Femmes d’Aujourdhui Mobile” en “Libelle Mobile”, de eerste mobiele sites die exclusief op vrouwen zijn gericht. Daarmee willen ze een stevige impuls geven aan de groei van het mobiele Internet, dat nog altijd niet echt uit de startblokken is geschoten in ons land. 2007-12-31Comment Uit gegevens van Proximus blijkt dat vrouwen langere telefoongesprekken voeren dan mannen. Om op deze veelbelovende golf te surfen, stellen ruim 1.500 verkooppunten (Kruidvat, Belgacom Shops en Discovery Stores van Proximus) een toegang tot deze mobiele magazines voor aan een vaste prijs van 29 cent per minuut, 12 cent per SMS, 25 cent per MMS en 50 cent per mobiele Internetsessie. Maar het prepaidaanbod biedt nog andere voordelen: vrouwen bellen gratis na drie minuten, kunnen gratis sessies winnen op het mobiele portaal Vodafone live! of toegang krijgen tot nieuwe mobiele sites die speciaal zijn ontwikkeld voor de lezeressen van deze magazines. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address